HOTLINE:

2241026360

110 Ώρες

  • HONDA CRF 250 RX

    8.300,00 

    Χρονολογία: 2020
    Χρώμα: Κόκκινο
    Χιλιόμετρα: 110 Ώρες
    Τιμή : 8.300€

    Honda CRF 250 RX με 110 ώρες λειτουργίας σε άριστη κατάσταση με πινακίδα και αριθμό κυκλοφορίας με τα παρακάτω έξτρα:

    Η μοτοσυκλέτα διαθέτει:

    -Χούφτες ACERBIS
    -Τάπες χρονισμού GEICO
    -Πλαστικά καλύμματα ψαλιδιού
    -ΚΙΤ υδραυλικού συμπλέκτη MAGURA
    -Κάλυμμα ρεζερβουάρ
    -Ποδιά AXP
    -Τελικό εξάτμισης ENDURO
    -Εισαγωγές Termignoni
    -Βεντιλατέρ
    -Καπάκια προστατευτικά
    -Γρανάζια σετ νέα
    -Νέα ελαστικά MOOSE

    Η Honda Red Moto βγάζει το CRF 260 RX με αριθμο κυκλοφορίας εξοπλισμένο με Traction control, HRC LAUNCH CONTROL, ηλεκτρική μίζα και 3 Mode χαρτογράφησης που ολα αυτά μαζί το κατατάσσουν στα κορυφαία Enduro στην αγορά!!!

    Τι είναι το CRF 250 RX ? Μια ανάλυση θα σας πείσει για τα πλεονεκτήματα του:
    Ο Μαλακός συμπλέκτης, μαλακό σύνολο γενικά, αναρτήσεις βολικές – προς το μαλακό θα έλεγα αλλά χωρίς να ενοχλούν, δημιούργησαν την αίσθηση πως μου ταιριάζει γάντι. Η μοτοσυκλέτα διάβαζε σωστά το έδαφος, τοποθετούσε τους τροχούς εκεί που ήθελα, ήταν προβλέψιμη, άλλαζε πορεία εύκολα ακόμη και μέσα στην στροφή, και το σημαντικότερο, συγχωρούσε λάθη, κάτι που το 450 δεν έκανε. Το 250 ήταν πολύ πιο βολικό από το 300, παρά το ότι η διαφορά μεταξύ τους είναι πολύ μικρή. Η διαφορά στροφορμής ουσιαστικά, που προκύπτει από τον διαφορετικό κυβισμό, αυξάνει κάπως την αίσθηση, που φαίνεται έντονα στις αλλαγές πορείας.

    Το 250 δουλεύει πιο γλυκά, είναι πιο ομαλό, και από δύναμη σκοτώνει – δεν είναι ότι πρέπει να πας στο 300 σώνει και καλά γιατί είναι αδύναμο. Ο κινητήρας του 250 έχει ελαστικότητα και μπορείς να κινηθείς σε ρυθμούς βόλτας αργά, αλλά αν το επιθυμείς, η δύναμη του είναι υπεραρκετή για να κερδίσεις πρωτάθλημα.

    Δοκίμασα τους χάρτες, το είχα στο 2 που είναι το Enduro – φιλικό, αλλά τελικά προτίμησα το Aggressive, αφού σε αυτό τον κυβισμό, καλό είναι να έχεις όλη την διαθέσιμη δύναμη στο δεξί σου χέρι. Υποθέτω πως ο χάρτης Extreme θα χρειαστεί μόνο σε βρόχινες συνθήκες ώστε να γλιστράει λιγότερο ο πίσω τροχός, ή σε συνθήκες βρεγμένων ειδικών διαδρομών, ώστε να μην κουράζει τον αναβάτη.

    Το CRF 260 RX με εξοπλισμένο με Traction control και το HRC LAUNCH CONTROL και με συνδυασμό την ηλεκτρική μίζα και τους 3 Mode χαρτες, είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει!

    Το κιβώτιο του με εντυπωσίασε με τις θετικές αλλαγές και την σωστή κλιμάκωση, που εκμεταλλεύεται σωστά την δύναμη του κινητήρα. Έτσι, μπορείς να ανεβαίνεις ανηφόρες ή να μπαίνεις στα μπερμ με 2η σχέση, χωρίς να παλεύεις με τον συμπλέκτη. Με το 250 μπορούσα να οδηγήσω πολύ γρήγορα, να τοποθετηθώ σωστά στις στροφές, να αλλάξω πορεία όπου ήθελα.

    Ήταν τόσο φιλικό που εξεπλάγην όταν έχοντας ανεβάσει ρυθμό παραλίγο να φάω δύο άσχημες τούμπες, τις οποίες έσωσε η μοτοσυκλέτα χωρίς ουσιαστικά να κάνω κάτι εγώ.

    Ένα φιλικό σύνολο με μεγάλη διάρκεια στην απόδοση, δύναμη στις μεσαίες και στις χαμηλές στροφές, που βασικά, το διακρίνει η ελαστικότητα και η φιλικότητα.